برقراری 8میلیون و 350 هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی
به گزارش گروه اقتصادی آنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سهراب آغ بیات، مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود: این شرکت، امسال با توجه به پیش بینی نیازهای ارتباطی ایام حج، با در نظر گرفتن مسیرهای ترانزیت مناسب میان ایران و عربستان، به صورت دائم مسیرهای مورد نظر را مورد بازنگری کیفی قرار داد تا ضمن ارتقاء کیفی مکالمات ، میزان ترافیک راهیابی نشده(No Route) کاهش چشمگیری یابد .
وی در ادامه گفت: به منظور ایجاد راحتی و سهولت در برقراری ارتباط بین حجاج و بستگانشان در ایران، شاخصهای کمی و کیفی ترافیک وارده و صادره به مقصد عربستان هر ساله در ایام حج، به طور ویژه تحت نظارت مستمر قرار می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه اشکال و اختلال، بلافاصله هماهنگی لازم از سوی مراکز مدیریت شبکه این اداره کل برای رفع آن به کار گرفته می شود .
مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: تمامی ترافیک از طریق مسیرهای ترانزیتی هدایت شد و با توجه به پایش مستمر پارامترهای کیفیتی ترافیکی، کیفیت مناسبی در اختیار مشترکین قرار گرفت.
وی تصریح کرد: به این ترتیب درصد موفقیت ارتباطات عربستان (ASR) به طور متوسط به 40.75 درصد و همچنین متوسط زمان مکالمات در حدود 2 دقیقه رسید که رقم مناسب و مطلوبی است و بر اساس بررسی های به عمل آمده ، کیفیت صدا نیز مورد رضایت مشترکین قرار گرفته است.
انتهای پیام/